بلاگفا برای همیشه تعطیل می شود ؟ بر روي ادامه مطلب در زير كليك كنيد
بر روي ادامه مطلب در زير كليك كنيد...

براي پيگيري مرسوله يا بسته پستي بر روي ادامه مطلب در زير كليك كنيد
براي مطالعه خبر بر روي ادامه مطلب در زير كليك كنيد
براي مشاهده شرايط دريافت وام ازدواج و مبلغ آن بر روي ادامه مطلب در زير كليك كنيد...
اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش ... در ادامه مطلب بخوانيد
دلايل بزرگ شدن شكم را در ادامه مطلب بخوانيد...
شخصيت شناسي با مقايسه طول انگشتان....
طول انگشتان دست چه چیزی درباره شما میگویند؟
در ادامه مطلب بخوانيد ...

بر اساس مصوبه هیات وزیران، میزان مستمری مشمولان سازمان تامین اجتماعی همانند شاغلان، به میزان پانزده درصد مستمری اسفند ماه 1393 افزایش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس مصوبه هیات وزیران، میزان مستمری مشمولان سازمان تامین اجتماعی همانند شاغلان، به میزان پانزده درصد مستمری اسفند ماه 1393 افزایش یافت.
در این جلسه سازمان حفاظت از محیط زیست همزمان با فرا رسیدن «روز زمین پاک» گزارشی با هدف حفاظت از آب و خاک به هیات وزیران ارایه کرد؛ در این گزارش مهم ترین آلاینده های محیط زیست ناشی از فاضلاب ها و پسماند ها و وضعیت مدیریت انواع پسماند ها و مسوولیت دستگاهای اجرایی ذیرربط برای حل مشکلات و چالش های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
درهمین راستا دولت سند آسیب شناسی کلانشهر ها در بخش محیط زیست و خدمات شهری-بخش پسماند را با تکیه بر اهمیت حفظ و نگهداری محیط زیست به تصویب رساند.
براساس سند مذکور، سازمان حفاظت از محیط زیست، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه ها مسئول موظفند در چارچوب وظایف قانونی نسبت به تهیه دستورالعمل بهره برداری صنایع از سوخت های مشتق شده از پسماندها، تعیین حد تشخیص پسماندهای عادی، پزشکی حاصل از مطب ها و کلینیک ها، تدوین دستور العمل بسته بندی مواد و تجهیزات با هدف کاهش تولید پسماند، تدوین دستور العمل و ضوابط مربوط به دخیره سازی، جمع آوری و دفع پسماندهای پزشکی حاصل از مطب ها وکلینیک ها، تدوین دستورالعمل بسته بندی مواد و تجهیزات با هدف کاهش تولید پسماند، تدوین دستور العمل ضوابط جایگزینی پلاستیک های زیست تجزیه پذیر ، اصلاح ضوابط استقرار واحد های بازیافت و مدیریت پسماند ها و اصلاح قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن یا رویکرد بررسی میزان تحقق وتعیین تکلیف مواد اجرایی نشده و تدوین مواد قانونی مورد نیاز اقدام کنند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز موکلف است تسهیلات و شرایط لازم برای اجرایی نمودن دستورالعمل بهره بهرداری و استفاده صنایع از سوخت های مشتق شده از پسماندها را فراهم کند.
در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید .
هیات وزیران با توجه به شروع کشت بهاره، میزان پرداخت یارانه نهاد ها و عوامل تولید کشاورزی در سال 1394 شامل انواع کودهای شیمیایی، آلی و زیستی، انواع بذر و نهال، بهینه سازی مصرف سموم، کود شیمیایی و مبارزه باآفات عمومی (هوایی و زمینی) اصلاح نژاد دام روستایی و توسعه خدمات بهداشتی، درمانی دام های روستایی و عشایری و واکسن دام، سموم، مواد ضد عفونی کننده و مواد بیولوژیک را تعیین کرد.
دولت همچنین آیین نامه اجرایی موضوع نوع و نرخ تعرفه هزینه کرد و درآمد حاصل از ارائه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی را تصویب کرد.
بر اساس این آیین نامه، حق بهره برداری از خدمات عمومی، اجاره بهای غرفه، امکان و تاسیسات از قبیل انبار، باسکول (ترازو بزرگ)، پارکینگ(توقفگاه) و نظایر آن در هر بازارچه مشترک مرزی به موجب قرارداد توسط استانداری به متقاضیان واجد شرایط، اجازه داده می شود و درآمد های حاصل از آن، به ایجاد و بهسازی امکانات بازارچه های مشترک مرزی، تعمیرات اساسی و تجهیز اماکن و تاسیسات و زیر ساخت های مورد نیاز بازارچه های مشترک مرزی اختصاص یافت.
آیین نامه اجرایی موضوع پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ایثارگران، حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی از دیگر مصوبات هیئت وزیران در جلسه امروز بود.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به دنبال اعلام فراخوان جديد اين سازمان در خصوص الزام نصب و استفاده از سامانه هاي فروشگاهي توسط 10 گروه از صاحبان مشاغل ، دستورالعملي در خصوص مشخصات و نحوه دريافت اطلاعات از سامانه هاي فروشگاهي صادر کرد. به گزارش رسانه مالياتي ايران، متن اين دستورالعمل بدين شرح است : 1- با توجه به الزام صاحبان مشاغل به نصب و استفاده از سامانه فروشگاهي از ابتداي سال 1392، مؤديان مشمول مكلفند سخت افزار و نرم افزار متناسب با نياز واحدكسبي خود را انتخاب و حداکثر تا پايان ارديبهشت ماه سال مذکور ضمن نصب و راه اندازي سامانه فروشگاهي مراتب را به منظور استفاده از تسهيلات مقرر پيش بيني شده، با تکميل برگ ثبت نام و اعلام نصب و استفاده از سامانه هاي فروشگاهي که در برگيرنده اطلاعات هويتي آنان، مشخصات سخت افزار و نرم افزار و همچنين مشخصات فروشنده سامانه فروشگاهي مي باشد به اداره امور مالياتي ذيربط اعلام نمايند. شايان ذكراست مشخصات سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده برابر آيين نامه اجرايي ماده (71 ) قانون نظام صنفي اعلام شده توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت خواهد بود. بديهي است نرم افزار مورد استفاده حداقل امكان ثبت خريد و فروش كالا، نگهداري موجودي كالا و ثبت هزينه ها و توليد فايل الکترونيکي را مطابق اين دستورالعمل داشته باشد. 2- مؤديان مشمول نصب و استفاده از سامانههاي فروشگاهي كه طي سال شروع به فعاليت مي نمايند، حداکثر ظرف دو ماه از تاريخ شروع فعاليت، نسبت به نصب و استفاده از سامانههاي فروشگاهي اقدام و مراتب را به شرح بنــد (1) به ادارات امور مالياتي مربوط اعلام نمايند. 3- مؤدياني که پس از موعد مقرر قانوني نسبت به نصب و استفاده از سامانه فروشگاهي اقدام مي نمايند مکلفند مراتب را به شرح بند (1) به اداره امور مالياتي ذيربط اعلام نمايند. بديهي است اين دسته از مؤديان مشمول استفاده ازمشوق ها و تسهيلات مقرر در قانون در آن سال نخواهند بود. 4- مؤديان ملزم به استفاده از سامانه فروشگاهي، مکلف هستند از ابتداي سال 1392 کليه خريد ها و فروش هاي خود را درسامانه فروشگاهي ثبت و نسبت به صدور الكترونيكي صورتحساب فروش مطابق فرم نمونه موضوع ماده 169 قانون ماليات هاي مستقيم و ماده 19 قانون ماليات بر ارزش افزوده از طريق سامانه مذکور اقدام نمايند . 5- مؤديان ملزم به نصب و استفاده از سامانه فروشگاهي از نظر انجام تکاليف به دو گروه به شرح ذيل تقسيم مي گردند : الف) مؤديان موضوع بند (ج) مادة (95) قانون مالياتهاي مستقيم، مكلفند اطلاعات داده شده به سامانه هاي فروشگاهي را در فرم خلاصه وضعيت درآمد و هزينه موضوع ضوابط اجرايي بند (ج) ماده (95) قانون مالياتهاي مستقيم ثبت و نگهداري نمايند و همراه اظهارنامه مالياتي سالانه تحويل واحدهاي مالياتي نمايند. ب) مؤديان مشمول بندهاي (الف) و (ب) ماده (95) قانون ماليات هاي مستقيم مکلفند فايل الكترونيكي اطلاعات خريد و فروش خودرا در دورة زماني تعيين شده طبق اين دستور العمل از طريق سايت WWW.TAX.GOV.IR براي سازمان ارسال ويا لوح فشرده آن را به اداره امور مالياتي محل فعاليت خود تحويل نمايند. (دوره هاي زماني ارائه اطلاعات خريد و فروش بصورت فصلي (بهار ، تابستان ، پاييز و زمستان) و از ابتداي سال 1392 حداکثر تا يك ماه بعد از پايان هر فصل مي باشد.) 6- در مواردي که بنا به عللي از جمله نقص فني دستگاه امکان ثبت اطلاعات خريد و فروش از طريق سامانه فروشگاهي ميسر نباشد، مؤدي مکلف است حداكثر ظرف مدت پانزده روز نسبت به رفع نقص اقدام و بلا فاصله رويدادهاي مالي مدت مذکور را در سامانه فروشگاهي ثبت نمايد. 7- مؤديان مشمول استفاده از سامانه هاي فروشگاهي، کماکان مکلف به رعايت ساير تکاليف قانوني از جمله نگهداري دفاتر روزنامه و کل و يا دفتر درآمد و هزينه مي باشند و موظفند حداقل ماهي يکبار خلاصه عمليات داده شده به سامانه هاي فروشگاهي را در دفاتر قانوني حسب مورد ثبت نمايند. مؤديان استفاده کننده از سامانه فروشگاهي به منظور تسهيل رسيدگي موظفند آيين نامه ها يا دستورالعمل هاي سامانه فروشگاهي و برنامه هاي آن و نحوه کار با نرم افزارهاي مالي مورد استفاده را حسب درخواست مأموران مالياتي در اختيار آنان قرار دهند. در ادامه اين دستورالعمل در خصوص ويژگي هاي فايل هاي الكترونيكي (اطلاعات خريد و فروش ) ارسالي به سازمان امور مالياتي کشور آمده است : مشخصات فايل الكترونيكي (اطلاعات خريد و فروش ) سازمان و راهنماي اجرايي مربوط به تسليم و ارسال الكترونيكي آن وهمچنين ريز فيلدهاي مورد نياز اطلاعات سه ماهه خريد و فروش از طريق بخش "صورت الكترونيكي معاملات" در سامانه عمليات الكترونيكي موديان مالياتي به نشاني WWW.TAX.GOV.IR در دسترس مي باشد. ضروري است مؤديان محترم مالياتي فايل مورد نظر را در اجراي دستورالعمل ماده (169) مکرر را از طريق سامانه الکترونيکي براي سازمان امورمالياتي ارسال ويا لوح فشرده آن را به اداره امور مالياتي محل فعاليت خود تحويل نمايند.
بخشنامه ها، اطلاعیه ها و دستورالعمل ها در خصوص نصب و استفاده از سامانه های فروشگاهی
به اطلاع می رساند منظور از دستگاه POS در بخشنامه ها و دستورالعمل های این بخش صندوق مکانیزه فروشگاهی می باشد
تلفن پاسخگويي به سوالات در خصوص صندوق مکانيزه فروشگاهي 83271061
باتوجه به اینکه سازمان امور مالیاتی کشور قصد ندارد برای هیچیک از شرکتهای تولید کننده نرم افزار در ارتباط با سامانه فروشگاهی تاییدیه صادر نماید، لذا استفاده از نرم افزار شرکت هایی که قابلیت تولید ریز فیلدهای مورد نیاز اطلاعات سه ماهه خرید و فروش مودیان که در بخش "صورت الکترونیکی معاملات" در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان به نشانی www.Tax.gov.ir در دسترس می باشد - را دارند از نظر سازمان امور مالیاتی کشوربلامانع است.
كاربر گرامی از لیست زیر فیش حقوق مربوط به سازمان یا اداره مورد نظر خود را انتخاب كنید :
- برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان و كاركنان آموزش و پرورش اینجا كلیك كنید.
- برای دریافت فیش حقوق سایر ادارات و سازمانها و نهاد ها اینجا كلیك كنید.
- برای دریافت فیش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اینجا كلیك كنید.
- برای دریافت فیش حقوق بازنشستگان كشوری اینجا كلیك كنید.
- برای دریافت فیش حقوق بازنشستگان لشگری و نظامی اینجا كلیك كنید.
- برای دریافت فیش حقوق بنیاد شهید و ایثارگران (خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و ...) اینجا كلیك كنید.
- برای دریافت فیش حقوق كاركنان شركت ملی نفت ایران اینجا كلیك كنید
- برای دریافت صورتحساب و فیش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران شركت ملی نفت ایران اینجا كلیك كنید
پشتبان ماباهم
تعداد صفحات : 24
ثبت نام صندوق مكانيزه فروش
آخرين خبرهاي استخدامي
سلامت و پزشكي
حقوق و دستمزد و فيش حقوقي
استخدام آموزش و پرورش
سايت ثبت نام وام ازدواج
پيگيري مرسوله و نامه و بسته پستي
امريه خدمت سربازي
هنر و فرهنگ
آخرين اخبار اجتماعي
ثبت نام طرح ضيافت (سلام پرس)
خدمات اينترنتي كدپستي
پيگيري كارت سوخت و سهميه بنزين
خدمات مربوط به كارت ملي و كارت ملي هوشمند
سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی
دريافت فيش حقوق
- دريافت فيش حقوق فرهنگيان آموزش و پرورش [1]
- فيش حقوق خانواده شهيد و ايثارگران [2]
- فیش حقوق بازنشستگی نیروهای مسلح [1]
- سامانه فیش حقوق و احکام بازنشستگان تامين اجتماعي [2]
- دريافت فيش حقوقي بازنشستگان شركت نفت [3]